loading...
طرفداران مردگان متحرک
مرصاد اسماعیلی بازدید : 229 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

شاید اگر من جای نویسنده داستان بودم برای اینکه سریالم منفجر کنه و یه جورایی متفاوت از باقی سریال ها باشه توی نیم فصل دوم سیزن چهارم ( اگر 1% ین فرضیه که ریک الان توی کما هست و داره رویاهای ترسناک میبینه توی افکارم بود رو از ذهنم پاک می کردم ) یک سورپرایز اساسی برای طرفدارها رو می کردم و اون سورپرایز این بود که توی فصل دوم سیزن چهارم برمیگشتم به زمانی که ریک تازه رفته بود توی کما و داستان رو با لوری و شین و کارل و ... ادامه می دادم ( قطعآ ریک بیش از چند ماه توی کما بوده که جهان اینطوری شده ) و نشون میدادم که چطوری همچین ویروسی توی شهر شیوع پیدا کرد شاید از این بعد علاوه بر شین و کارل و لوری روی داستان تایرس ، فرماندار و شوان هم زوم می کردم ...

در حد 4 الی 5 قسمت . تا حداقل یک پیش زمینه ای چگونگی شیوع این ویروس به بیننده القاء بشه ...
الان هیچکدوم ما نمیدونیم قبل از به هوش امدن ریک چه اتفاقی افتاده که همه واکر شدن ...

پس بیاین همه بریم تو سایت ای ام سی The Walking Dead – AMC
متن انگلیسیش رو میذارم اینجا ، البته باید حرفامون رو فشرده بزنیم چون غربی ها اصلا به متن های بلند و به خصوص تکرار یک جمله عادت ندارن
سلام و احوال پرسیش و عزیزم و جانمش (احترامات) رو خودتون اضافه کنید من فقط پیشنهاد رو تنظیم می کنم



Suggest
if the story back when "Rick"was fresh into a coma ...
and "Shane", "Lowry" , "Carl's" story of how he continued prevalence of disease in the world .
and previous story "Tayres" and "Governor" and "Schwann" the same time summary is displayed ...


معنی :

پیشنهاد ....

اگر داستان برمی گشت به زمانی که ریک در حالت کما بود ...
و داستان را با شین ، لوری و کارل در ارتباط با چگونگی به وجود امدن و شیوع ویروس در سطح جهان دنبال کرد .
و در همین اپیزد خلاصه داستان شوان ، فرماندار و تایرس نمایش داده شود ......

این لب مطلب بود .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 221
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 9,872
  • بازدید کلی : 58,443