loading...
طرفداران مردگان متحرک
مرصاد اسماعیلی بازدید : 326 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)
Nariman - Taghas

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای نریمان به نام تقاص با لینک مستقیم
دانلود آهنگ تقاص از نریمان
متن ترانه: آصف | تنظیم: بهروز علی یاری
موسیقی: آصف | میکس و مسترینگ: بهروز علی یاری

دانلود آهنگ تقاص با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه بیوگرافی و متن آهنگ

Download New Music Nariman – Taghas

 

متن آهنگ نریمان تقاص

هر روز که می بینمت هر لحظه که پیشتم هر بار که میخوام بهت دردامو راحت بگم
انگار یه حسی به من میگه دلش با تو نیست این شده تقدیر من دوری و چشمای خیس
داغتو رو دلم میزارم و میرم توی هوای تو نفس نمی گیرم
من دارم جون میدم فقط به عشق تو تقاص این عشقو از خودم می گیرم
میرم که تو راحت بسازی رویاتو دیگه توی این خونه جای منه یا تو
داغتو رو دلم میزارم و میرم توی هوای تو نفس نمی گیرم
من دارم جون میدم فقط به عشق تو تقاص این عشقو از خودم می گیرم

 


لینک های دانلود آهنگ :

DOWNLOAD
MP3 128kb
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 221
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 9,881
  • بازدید کلی : 58,452